bopperkat Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 26" tubeless Mavic Crossmax SLR Lefty, etukiekko jäljellä. QR. Ajettu joskus kaksi kesää = muutama tkm. Hyväkuntoiset, Leftyssä on asennuksesta johtuvia naarmuja kun yritin pulttia irti. Olen suurentanut venttiilireiät autoventtiilille, ei haittaa litkutusta. Laakerit ja kehä hyvässä kunnossa. Litkutettu uusilla Trail King 2,2 Protection renkailla.. 80e Nouto Helsingistä tai toimitus Matkahuollolla 13e. alankoari (at)yahoo.com, 0407090231
bopperkat Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2018 Lefty Crossmax olis vielä.
bopperkat Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2018 Toisella renkaalla olen ehkä tyypit ajanut. Hinta ei laske enää. Olen myös hankkinut rungon, jossa on ollut nämä alkuperäisenä, että voin vielä pitääkin nämä.
bopperkat Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Vaihteeksi myyntipäällä. Jouluhinta 150e noudettuna. Hinta ei laske, vaan kevään tullen nousee. Pienempikin Trail King on kohtuu korkea, etäisyys navasta renkaan nappulaan on vain 8-9mm lyhyempi kuin 27,5x2.25 Nobby Nicillä.
bopperkat Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2019 Lefty etukiekko olis vielä, 80e.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään