jhomen Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2018 Myydään Canyon Nerve XC 7.0 vm 2012 koko M. Hyväkuntoinen ja huollettu 120mm molemmista päistä notkuva täpäri hieman päivitetyillä komponenteilla. Vaihdettu lyhyempi stemmi alkuperäisen 90mm tilalle (alkuperäinen mukaan) ja renkaita päivitetty seuraavanlaisesti: Edessä Maxxis high roller 2,5" ja takana Hans Dampf 2,4" (Mukaan alkuperäiset 2.25" Nobby Nicit). Renkaiden vaihdolla saavutetulla ilmatilan lisääntymisellä on päästy lähemmäs nykyaikaista 27,5" vannekokoa (Tästä havainnekuva L-kokoisen 27,5" Spectralin kanssa, jossa 2,6" leveät kumit alla.). Voimansiirto 3x10 Shimanon XT, toimii niin kuin pitää. Jarruina Avid Elixir 3, kiekot Mavic Crossride. Ketterä pyörä, joka soveltuu hyvin ensimmäiseksi maastopyöräksi ja näillä komponenteilla taipuu hyvin monipuoliseen ajoon. Lyhkäsemmällä Stemmillä menee pienemmällä kuskilla 160-170cm, alkuperäisen pidemmän stemmin kanssa 170-180cm. Vaihdossa kiinnostaisi mahdollisesti jäykkäperäinen 29 / 27,5 L-koossa. Rungon koko: M Rengaskoko: 26" Paikkakunta: Ruokolahti Hintapyyntö: 750e Yhteydenottotapa: yv:llä alkuun
Jone.T Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Hei! Paljonko olet tällä ajanut? Ja onko ollut kovassa käytössä? Oletko sen eka omistaja? Saisinko myös mittoja? Akseliväli ja satulaputken pituus ja satulaputkesta etuhaarukkaan. Minä en kaikkia virallisia nimiä tiedä. Olen 180 pitkä.
jhomen Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 1 tunti sitten, Jarke kirjoitti: Hei! Paljonko olet tällä ajanut? Ja onko ollut kovassa käytössä? Oletko sen eka omistaja? Saisinko myös mittoja? Akseliväli ja satulaputken pituus ja satulaputkesta etuhaarukkaan. Minä en kaikkia virallisia nimiä tiedä. Olen 180 pitkä. Toinen omistaja, ajettu ei ole paljoakaan. Alkuperäiset Nobby Nic Renkaat eivät ole kuluneet juurikaan ja voimansiirron kunnosta päätellen voisin veikata tällä ajetun varmasti alle 1500km. Äkkiseltään löysin ainoastaan saksaksi nuo tekniset valmistajan ilmoittamat mitat, joista kuva liitteenä. Ja vielä lisäyksenä ei rungossa ole kiveniskemiä tai kulumaa. Ainoa kosmeettinen miinus on valkoiset gripit, jotka ovat hieman tummuneet.
Jone.T Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Ei siitä taulukosta paljoa saanut irti. Kuinka pitkä sinä olet? Miltä pyörän koko on tuntunut? Kauanko se on sinulla ollut? Ja mistä ostit? Onko esittää aluperäistä kuittia? Saisinko myös tarkempia kuvia sähköpostiini? Pyörässäkö on siis voimansiirto alkuperäinen? Eli 6 v vanha. [email protected]. Etsiskelen tosissani täysjoustomaasturia ja "vanha" 26 tuumainen menisi kyllä minulla. Tähän saakka oon ajanut etujousitetulla, joka on vaan hieman vanhempi, kuin sinun Canyon.
Jone.T Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Mittaisitko siis akselivälin ja sen satulaputken yläpäästä siihen johon stemmi kiinnittyy. Putkien keskikohdasta keskikohtaan. Sekä keskiö(satula)putken korkeuden. Kiitos jo etukäteen!
NiinaMak Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 On 19.9.2018 at 12.22, jhomen kirjoitti: Myydään Canyon Nerve XC 7.0 vm 2012 koko M. Hyväkuntoinen ja huollettu 120mm molemmista päistä notkuva täpäri hieman päivitetyillä komponenteilla. Vaihdettu lyhyempi stemmi alkuperäisen 90mm tilalle (alkuperäinen mukaan) ja renkaita päivitetty seuraavanlaisesti: Edessä Maxxis high roller 2,5" ja takana Hans Dampf 2,4" (Mukaan alkuperäiset 2.25" Nobby Nicit). Renkaiden vaihdolla saavutetulla ilmatilan lisääntymisellä on päästy lähemmäs nykyaikaista 27,5" vannekokoa (Tästä havainnekuva L-kokoisen 27,5" Spectralin kanssa, jossa 2,6" leveät kumit alla.). Voimansiirto 3x10 Shimanon XT, toimii niin kuin pitää. Jarruina Avid Elixir 3, kiekot Mavic Crossride. Ketterä pyörä, joka soveltuu hyvin ensimmäiseksi maastopyöräksi ja näillä komponenteilla taipuu hyvin monipuoliseen ajoon. Lyhkäsemmällä Stemmillä menee pienemmällä kuskilla 160-170cm, alkuperäisen pidemmän stemmin kanssa 170-180cm. Vaihdossa kiinnostaisi mahdollisesti jäykkäperäinen 29 / 27,5 L-koossa. Rungon koko: M Rengaskoko: 26" Paikkakunta: Ruokolahti Hintapyyntö: 750e Yhteydenottotapa: yv:llä alkuun Hei! Olisin pojalle (vähän alle 160cm) ostamassa täysjoustopyörää. Olisiko tämä sopivan kokoinen? Mitä mieltä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään