Jovian Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2018 Kuvaus: Ostetaan hyväkuntoinen Frog 48- tai Islabikes Cnoc 16 -merkkinen lasten polkupyörä. Paikkakunta: Espoo Yhteydenottotapa: Viesti tänne ensin, sitten sposti
Jovian Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 Moi, olisihan tuo kiinnostanut, mutta taitaa olla jo mennyt? Jäin miettimään kuljetusvaihtoehtoja, siis että miten tuon olisi saanut roudattua Espooseen autottoman perheen lapselle. Mutta mietin näemmä liian kauan
Kmhsaa Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2018 Hei, meillä olisi frog 48 Porvoossa. Kulkeutuu myös hgin keskustaan arkisin.
Jovian Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2018 Paljonko pyydätte? Juuri tuota fillaria olen katsonutkin.
Kmhsaa Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2018 180€ olisi varmaan passeli. Pientä käytön jälkeä on, yhdellä ollut käytössä. Kaikki kyllä toimii. Haluatko tarkempia kuvia huomenna? Meillä on myös violettina sama pyörä, jos se kiinnostaa värinä.
hemi76 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Moi. Kuvan mukainen Islabike Cnoc 16" löytyy. Pyörä on Heinolassa, mutta kulkeutuu päääkaupunkiseudulle esim huomenna 26.9. Hinta 200€
Jovian Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2018 On 9/23/2018 at 11:51 PM, Kmhsaa said: 180€ olisi varmaan passeli. Pientä käytön jälkeä on, yhdellä ollut käytössä. Kaikki kyllä toimii. Haluatko tarkempia kuvia huomenna? Meillä on myös violettina sama pyörä, jos se kiinnostaa värinä. Moi, onko mahdollista saada tarkempia kuvia? Alustavasti voisin kyllä varata tämän, jos pyörä on vielä vapaana. Ja nimenomaan tämän värisen pyörän, tätä samaa valkoista väripalloista mallia kävimme katsomassa pyöräliikkeessä. Olen nyt viikonloppuna muualla, mutta ensi viikolla onnistuisi haku jostakin julkisten kulkuvälineiden ulottuvilta. Autoa meillä ei ole.
Kmhsaa Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2018 Laitatko sähköpostiosoitteen ([email protected]) niin lähetän parin päivän päästä? Just nyt olen eri paikassa kuin pyörä. Helsingin keskustaan tuonti onnistuu (eteläespa).
Jovian Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2018 1 hour ago, Kmhsaa said: Laitatko sähköpostiosoitteen ([email protected]) niin lähetän parin päivän päästä? Just nyt olen eri paikassa kuin pyörä. Helsingin keskustaan tuonti onnistuu (eteläespa). Laitoin sinulle sähköpostia.
Recommended Posts