Yesmies Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2018 Kuvaus: myydään otsikon täpäri. Vuosimalli taitaa olla luokkaa 2004/2005. Itse ostin aikanaan käytettynä runkona ja kasattu seuraavanlaisilla osilla: keula:Fox Talas RLC 90-130mm vm. 2006 takaiskari: Fox Float R jarrut: Hayes Nine 203/160mm keskiö+kammet:Shimano Octalink kahdella rattaalla ohjainlaakeri: FSA Orbit ohjaustanko: Bontrager carbon racelite X vaihdevivut: etu SRAM Attack, taka Shimano Deore etuvaihtaja: Shimano Deore takavaihtaja: Shimano Deore XT satulatolppa: Truvativ XR satula: Velo RFR etukiekko: Sunrims ds2+xc Commencal navalla, eturengas Conti Mountainking II 2.4 takakiekko: Mavic XM 319 disc Commencal navalla Conti Mountainking II 2.2 (kiekko kasattu keväällä) takapakka Shimano 9 ( 2×9) Tarjouksia vastaanotetaan. Iskarin kiinnitys rungon puolella on hitsattu kun oli murtuma minulle tullessa. Nyt on pysynyt kunnossa jo vuosia. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 26 Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Kouvola Hintapyyntö: 450 Yhteydenottotapa: yv
Yesmies Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2018 Itse 172 "pitkä" ja kuvan säädöillä sopiva. Löytyisikö interwebistä geometriaa?
Yesmies Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2018 Hyvä täpäri kaupan!
Yesmies Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2018 Ostakee, ostakee!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään