Salilla Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2018 Kuvaus: Uuden tieltä myyntiin vähän ajettu ja sitäkin enemmän kiillotettu ja huollettu enskatykki joka pärjää DH radoillakin mainiosti. 29mm leveälle(sisäleveys) vanteelle menee hyvin myös 2.8" plussakoon rengas. Runko on kooltaan M mutta akseliväli on kuitenkin pitkä. Olen itse 177cm pitkä ja on juuri passeli. Menee myös ihan vähän pidemmälle, mutta silloin alkaa satula ylhäällä polkiessa olla tanko aika lähellä polvia. Mukaan pari kertaa ajetut minion DHF 2.5" ja high roller2 2.4", bontrager xr4 2.8" leveät eteen ja taakse, sekä 2.6 leveät kuukauden ajetut ice spiker prot joista puuttuu molemmista kaksi nastaa. Muuten kuin uudet nekin. Mukaan siis reilulla 300€ renkaita! Sram guide r jarrut Sram GX osasarja 1*11 Keula: Rockshox yari Iskari: Rockshox deluxe r Kiekot: WTB STp i29 Stemmi ja tanko whyten omia Rungon koko: M (pitkähkö) Rengaskoko: 27.5"(+) Paikkakunta: Jyväskylä Hintapyyntö: 1799€/ tarjoa Yhteydenottotapa: 040-5804609, tiedustelut mieluiten tekstiviestillä
Tuomo Väisänen Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 Mikäli myyt erikseen, voisin ostaa nuo Ice spiker prot.
Salilla Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 1 minuutti sitten, Tuomo Väisänen kirjoitti: Mikäli myyt erikseen, voisin ostaa nuo Ice spiker prot. En myy erikseen. Jos eivät mene pyörän mukana paketissa eikä mulle jää tarvetta niin sitten on asia erikseen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään