Polla Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2012 Ridley X-fire vm. 2011Runko 41 cm (24-ton high modulus carbon)Kahvat: Ultegra 6700Etuvaihtaja: Ultegra 6700Takavaihtaja: Ultegra 6700Pakka: Ultegra 6700 12-25Jarrut: 4ZA cantileverStemmi Deda zero100Tanko: Ritchey Logic II ErgoSatulatolppa: Fizik CyranoSatula 4ZA Cirrus women Kammet: KCNC K-type compact, välitykset 34/46Kiekot: Mavic Ksyrium EliteRenkaat: Chalenge grifo 32 mmPolkimet: Shimano XTRErikoismaali puolipeittävä matta, kuitu näkyy kauniisti maalin läpi. Ajettu noin 3000 kilometriä lähinnä pelkkää cyclocrossia. On kisattu, pyörällä voitettu M-15 sarjassa tänä syksynä SM-Pronssia.Kiekoillla ajettu 500 kilsaa, tanko, stemmi, satula ja satulatolppa vaihdettu viime talvena. Pyörää en ole koskaan punninnut mulla olettaisin sen olevan noin 8 kiloa. Oikein passeli noin 155-169 cm kuskille, itse olen 163 cm. Runkoon mahtuu eteen max. 40 mm nastarengas ja taakse max. 37 mm. Yllä olevalla setupilla 1950 euroa. Ilman kiekkoja ja polkimia: 1600 euroaEri pari kurakiekoilla joiden speksit nyt ei ketään oikeasti kiinnosta ja ilman polkimia: 1690 euroa.Tästä rakkaudella kasattu tyylikäs kokonaisuus! Pyörä Helsingissä. (Jos haluat pyörän 1300 eurolla niin joo - voin etsiä jostain low end eli painavaa käytettyä alumiinia ja vaihtaa satulan, tolpan, stemmin ja ohjaustangon. Näillä listatuilla osilla se ei vain tule irtoamaan tuohon hintaan)Kuva isompana:
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään