_Topi_ Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2018 (muokattu) Myydään hyvässä kunnossa oleva XC-tykki. Pyörää on kevennetty siihen malliin, että haastaa täysin vielä nykyisetkin markkinoilla olevat uudet kamppeet. Rungon geometria on vastaava mitä uusissakin saman mallin Gianteissa käytetään. Rungon koko: L Rengaskoko: 29" Paikkakunta: Iisalmi Kiekot: Stan's NoTubes ZTR Schwalben Racing Ralph kumit litkutettuna Navat: Hope Evo Pro 2 Keula: Fox Evolution Float 32 (joustoa muokattu ja nyt 110 mm) Takajousitus: Fox Float DPS Keskiö: Sram GXP PressFit Kammet: Sram XX 28/42T Takapakka: Sram PG1030 10 Speed Etuvaihtaja ja vaihdevipu: Sram X7 Takavaihtaja ja vaihdevipu: Sram X9 Jarrut: Avid Elixir 9 180/160 mm Ohjaustanko: Ritchey Comp Satulaputki: Thomson Elite Paino: 12 kg Hintapyyntö: 1400€ -> 1200€ Yhteydenottotapa: sähköposti: topikiljunen(ät)hotmail.com puh. o4o15765oo Muokattu: 7. Elokuuta, 2018, käyttäjä: _Topi_
_Topi_ Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2018 Uusin juuri eturattaat ja ketjun. Mukaan kauppaan tulee myös paljon varaosaa esim. toinen Fox Float takaiskari.
ila Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2018 Minkä ikäinen ja onko iskareita huollettu/milloin?
_Topi_ Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2018 Pyörä on vuoden 2012 mallia ja minä olen sen toinen omistaja. Ostin pyörän itse toukokuussa 2014. Molempiin iskareihin teetin täydet huollot vuosi sitten kesäkuussa. (Ja tällöin myös takaiskari päivitetty nykyiseen uudempaan malliin.) Ennen tämän kesän Tahko MTB:tä vaihdoin etuiskarin öljyt ja sen jälkeen fillarilla ajettu n. 10 tuntia. Voin tehdä iskareihin vielä öljynvaihdon ennen kuin pyörä siirtyy uudelle omistajalle. Pyörä on nyt tulevana viikonloppuna Syöte MTB:ssä, missä sitä pääsisi testaamaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään