Mika69 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2018 Kuvaus: 2017 keväällä ostettu r-tech(tre)4200€ Ajettu vain työmatka-ajoa asfaltti pyörätie 1800km. Metsässä ei ole kuin kokeiltu ja kesällä käytössä maantiepyörä.Ei naarmuja.Juuri täyshuollettu (r-tech) keula,takalaakerit,eturatas,ketjut,hissitolppa ja vaijeri,jarrupalat,polkimet,softa.Näytössä vielä muovi.Huollon jälkeen pyörällä ei ole ajettu.4kpl T6 ledejä ja 8A lipoakku.Cuben neopreeni akun lämpösuoja mihinkä mahtuu myös valojen lipo.Säilytetty olkkarissa.Pyörä on lastutettu(speedbox 2) 200€ aktivointi ryömitysnappulasta ja kulkua löytyy.. 45km/h loppuu vaihteet.Keskituntinopeutta olen ajanut 15km yli 38km/h stemmi vaihdettu liikkeessä pidempään kun näitä ei ole kuin 21" ja itse olen 195cm pitkä. 2-viikkoa on hauskaa vakiona,mutta sitte kun lastuttaa nii ilo on irti.Kukaan ei tuu ohi.Parempia kuvia löytyy whatsap tai sp.yms.. Rungon koko 21" Moottorin teho:250w Hintapyyntö: 3400€/Tarjous Paikkakunta Ylöjärvi tre Yhteydenottotapa: 0503290028
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään