Hakkarainen_: Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2018 Kuvaus: Hakusessa olisi maastopyörä taikka runko / runkosetti ysäriltä pienehkölle kuskille. Kunnolla ei niin väliä, mutta rungon oltava ehjä (naarmut ja pienet käytönjäljet ok). Paikkakunta: Espoo
Rikje Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2018 Moro! Kiinnostaisko 28" maasto/hybridi? SCOTT merkkinen.
Villevaa Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2018 Moi. Mulla on Kona Hahanna runkosetti 90-luvun alusta. Tolppaa ja stemmiä tulee mukana. Koko on pieni. Tarkemmat tiedot saat parin päivän päästä, jos kiinnostaa. Sijainti Piikkiö.
Hakkarainen_: Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2018 23 tuntia sitten, Villevaa kirjoitti: Moi. Mulla on Kona Hahanna runkosetti 90-luvun alusta. Tolppaa ja stemmiä tulee mukana. Koko on pieni. Tarkemmat tiedot saat parin päivän päästä, jos kiinnostaa. Sijainti Piikkiö. Terve! Olen mahdollisesti kiinnostunut mikäli koko vaan on sopiva. Pystytkö laittamaan vaikka pari kuvaa ja mittaamaan rungon koon jos ei tarkka koko tiedossa?
Villevaa Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2018 On 24.6.2018 at 16.39, Hakkarainen_: kirjoitti: Terve! Olen mahdollisesti kiinnostunut mikäli koko vaan on sopiva. Pystytkö laittamaan vaikka pari kuvaa ja mittaamaan rungon koon jos ei tarkka koko tiedossa? Kyllä. Unohdin tämän tyystin. Laitan viikonloppuna kuvaa ja tietoja.
Vaikei Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2018 (muokattu) 4 Muokattu: 4. Maaliskuuta, 2020, käyttäjä: Vaikei
Recommended Posts