Jambouh Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2018 Myyntiin reilun vuoden käytössä ollut cyclo. Myyn pyörän toisen pyörän edestä pois. Ollut itsellä talvella lenkkipyöränä ja kesät pyörä on ollut tallissa. Pyörä on suojattu uutena kivenisku teipillä ja pyörä on huollettu täysin lenkkien jälkeen aina. Voimansiirto on alkuperäinen mutta kuluma on vähäistä koska se on pidetty puhtaana. Takanapa on uusi sram 900 ja se on ajettu n. 200 km. Itse olen 182 cm pitkä ja pyörä sopii täydellisesti minulle. Uskon että 180- 195cm pituiselle kuskille pyörä on hyvä. Pyörän speksit: Runko alumiini Haarukka kuitua Voimansiirto 105 kokonaisuus Nestejarrut shimano 105 vivuissa Renkaat continental mountainking 35 mm Etunapa läpiakselilla. Alkuperäiset kehät jotka on hyvässä kunnossa. Kauppaan mukaan 15 km ajetut Schwalbe Marathon Winter 35 mm renkaat ja bontragerin 35mm kesäkumit joista ajettu renkaat viikset vasta pois. Metallinen lokasuoja setti mukaan myös. Polkimet, kuvassa näkyvä satula, garminin teline, 3T stemmi ja juomapulloteline ei kuulu kauppaan. Osat vaihdetaan alkuperäisiin jotka on purettu pois uutena pyörästä. Kuvia on lisää, voin laittaa pyydettäessä. Rungon koko: 55 Hintapyyntö: 1100 € vain nouto Paikkakunta : Kuopio Yhteydenottotapa: j.huovinen94(at)gmail.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään