Raitapaita Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2018 Myydään vuonna 2017 ostettu Madone 4.7 hiilikuiturungolla. Pyörä on Shimanon Ultegra osilla. Ajettu vain noin 500km, joten pyörä on erinomaisessa kunnossa. Fillari on ostettu uutena Chebici pyöräliikkeestä ja on vuosimallia 2012. Myydään pois tarpeettomana, koska olen ostamassa maastofillaria. Frame Trek 400 Series OCLV carbon Fork Bontrager Race Lite Carbon w/E2 aluminum steerer Rims/Wheels Bontrager Race wheelset Front Derailleur Shimano Ultegra Rear Derailleur Shimano Ultegra Mukaan tulee: - polkimet - 2 x juomapullontelinettä Rungon koko L, olen 186cm ja pyörä sopii erinomaisesti. Tule kokeilemaan Hintapyyntö: 1950 Paikkakunta: Tuusula, PK-seutu Yhteydenottotapa: sähköposti topi.raitanenÄThotmail.com
rainevi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2018 Korjaa mikäli olen väärässä, mutta pyörä vaikuttaisi olevan vuosimallia 2012. https://archive.trekbikes.com/us/en/2012/Trek/madone_4_7_h2_compact_e
Raitapaita Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2018 Ostettu uutena vuonna 2017 Chebici liikkeestä. Päivitän tuon vuosimallin vielä tekstiin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään