Artem Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2018 Ostin helmikuussa 2016 Tori.fi:sta vähän käytettynä. Ajettu paljon Helsingin keskuspuistossa, joten käytön jälkiä tietenkin löytyy, mutta hyvin pidetty, säännöllisesti pesty (tästä maaliskuusta alkaen joka lenkin jälkeen) ja huolettu (viimeinen perushuolto tehty maaliskuussa 2018). Voimansiirtokin voideltu joka pesun jälkeen. Pyörä täysin ajokunnossa. Itse olen 176 cm, ja minulle runko on aika pieni, joten mielestäni sopii 172 cm ja alaspäin. Speksit voi tarkistaa tästä: https://www.specialbike.fi/tuotteet.html?id=31/84 Vaihdettuja osia: - kädensijat Bontrager Race Lite - kasetti Shimano 10-speed (kevät 2016) - keskiö Shimano Octalink (kevät 2016) - takajarru Shimano M425 (maaliskuu 2018) - takarengas S-Works Fast Trak 26x2.0 (maaliskuu 2018) - takavaihdevipu Shimano Deore (maaliskuu 2018) - satula WTB Volt (huhtikuu 2018) Mukana saat SKS Shockblade II etulokasuojan (näkyy kuvassa). Koeajettavissa Helsingissä Lassilassa. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 15.5" (S) Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 26" Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki Hintapyyntö: 350 EUR Yhteydenottotapa: YV tai artem [dot] ponomaryov [at] gmail [dot] com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään