miq Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2018 Kuvaus: Myynniissä Cervelo P2. Pyörä hyvässä kunnossa, huollettu ja laadukkailla osilla. Itse olen 188cm ja molempiin suuntiin löytyy hyvin säätövaraa. Putkiosia ei ole katkaistu. Runko: Cervelo P2 v2014 58 Ohjaamo: 3T Aura Pro Lisätangot: 3T Ultimate Performance Stemmi: 3T Jarrukahvat: TRP Jarrusatulat: Ultegra (uudet) Kammet: Rotor Aero Eturatas: Rotor Q-rings Etuvaihtaja: Ultegra Takavaihtaja: Ultegra Satula: ISM Adamo Pulloteline: X-Lab Sonic 2 pullolle Kaasupanospidike: X-Lab Vanteet: Kuvan vanteet eivät kuulu pakettiin Rungon koko: 58 Hintapyyntö: 1100e Paikkakunta: Espoo Yhteydenottotapa: Fillaritorin yv
mikwin Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2018 Moi, Olisin kiinnostunut myynnissä olevasta Cervelosta. Millä aikataululla voisin tulla katsomaan pyörää? Asun itse Espoon joten pääsen nopeasti paikan päälle. Ystävällisin terveisin Mikael Winqvist 0505816102 [email protected]
AMS Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2018 Moi, Pyörä kiinnostaa kiinnostaa myös ja olisin valmis ostamaan sen jos kaikin puolin kunnossa. Työkiireiden vuoksi ehtisin tulla paikalle viikonloppuna. Onko mahdollisuus varata? Antti Saari 0400709647 [email protected]
miq Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2018 mikwin, AMS, kiitos mollemmille viestistä. Ehdin jo varamaan tämän sunnuntaihin asti toiselle Fillaritorin käyttäjälle. Laitan teille viestiä mikäli kaupat jostain syystä peruuntuu. terv. Mikko
delaurentys Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2018 Hi, are you interesting in sell the wells from the photo?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään