Kare_Eskola Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2018 MYYTY! Tämä oli ihanan värinen ja nautittava kesäpyörä jolla itse ajoin alle 100 km. Myyn koska vähän pieni. Erittäin laadukas ajotuntuma, ohjaus viehättävän herkkä mutta keskittävä. Emäputki 17, vaaka c-c noin 56, pysty c-c noin 57. Sanoisin että 175-180 kokoiselle hyvä, minä kun olen 182 niin ihan hyvä mutta näytän hipsteriltä. 43-koon kengällä ei edes paha varvasylitys. Keulassa ei reikää jarrulle. Runko: Olmo Scatto Pista, chippejä muttei dingejä, Clombus brainiakos tämä on, kevyt kuin mikä Ohjainlaakeri: Tecora, smuutti ja hyvä Stemmi: 3ttt Chromix Plus, tähän joku jäbä on hitsannut lisää kulmaa ja luvannut että kestää Stonga: Kevyt aluinen Tupit: noname ouryntapaiset Keskiö: Campan Centaur 111 mm Kammet: Ofmega CX, vanhat maantiekammet, hyvä ketjulinja, jämäkät Eturatas: Sugino S-Cubic 46t, oikein hyvä ja leimattu Ketju: HKK, leimattu tämäkin Tolppa: Shimano 600 Satula: Kuvasta poiketen Planet-X, aivan ok. Navat: Miche Primato, 14 mm mutterit Kehät: Araya CTL-370 Super Hard Pinnat: 36 kromattua ja tosi ohutta Kumit: edessä Schwalbe Ultremo R.1 25 mm, takana Contin Gatorskin 25 mm Takaratas: On-One 17t Hintapyyntö: 320 e ilman kiekkoja, 420 e kompliittina, ilman polkimia. Rataohjaamoksi stemmi + ratastonga mukaan myös. Koeajettavissa Helsingin Herttoniemessä iltaisin, spedut kiinni. Vain nouto. Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki, Herttoniemi Yhteydenottotapa: PM / kare piste eskola ät gmail piste com / nol nel nol - 5833347
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään