n3kku Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2018 Kuvaus: Etuvaihtaja xtr m952 31,8 putkelle alaveto vielä saatavilla. Osat ovat ajettuja ja niissä on normaalia kulumaa. Toimivina purettu. Olleet useamman vuoden hyllyllä odottamassa sopivaa projektia, mitä ei koskaan tullut. Paikkakunta: Kangasala Etuvaihtaja 25 € YV
gregroyx Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2018 Hei, Kiinnostaisi itseasiassa vain etuvaihtaja, mutta voin harkita koko paketin hankinnan. Onko vaihdevivut toimivat? Onko sinulla eturattaiden pultit? Ne ovat erittäin tärkeät osat ja niitä on hyvin vaikea saada. Vasta osoitteeseen [email protected] T: Gregory
mtk Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2018 Moi Jos Gregory:lle myyt etuvaihtajan, minä voisin ostaa kammet, keskiön ja takavaihtajan. Marko
Miro Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2018 Moikka, minua kiinnostaisi pelkät vaihdevivut, jos paketti menee paloitteluun. -Miro
Miro Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2018 Missäpäin muut ostajat sijaitsee? Jos koko paketin tilaa Helsinkiin ja palottelee itse? -Miro
mtk Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2018 Takavaihtajan ostaja on vantaalta, kammet ja keskiö oli kuulemma varattu. Marko
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään