Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

MYYTY - Ritchey Comp Press-Fit ZS44/28.6 - ZS44/30 ohjainlaakeri, 8 € [TRE/SJK]

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuvaus: Kertaalleen asennettu mutta käyttämätön ohjainlaakeri. Toisessa kupissa jälki asennuksesta, näkyy kuvassa eikä vaikuta toimintaan. EDIT: Huomaa, että setti ei sisällä alakoolia (kooli olemassa, mutta kiinni toisessa keulassa enkä osaa irrottaa ehjänä). https://www.bike-components.de/en/Ritchey/Comp-Press-Fit-ZS44-28-6-ZS44-30-Headset-p28887/

Hintapyyntö: 8 € + postit (6 € pakettina jos tarvitset alkuperäisen pakkauksen, muuten 3 € kirjeessä)

Paikkakunta: Tampere 33900, satunnaisesti Seinäjoki ja lähialueet

Yhteydenottotapa: YV tai jrintamaki AT vivaldi PISTE net

DSC_0036.thumb.JPG.1095f80c299598b765e651e4e696d71b.JPGDSC_0037.thumb.JPG.45cdff08c1dd56b3fd0e391bc1562074.JPG

On One Lurcher, SRAM X9 1x10

• JohnFr changed the title to Ritchey Comp Press-Fit ZS44/28.6 - ZS44/30 ohjainlaakeri, 10 € [TRE/SJK]
  • JohnFr changed the title to Ritchey Comp Press-Fit ZS44/28.6 - ZS44/30 ohjainlaakeri, 8 € [TRE/SJK]
Kirjoitettu

Kyllä se alakooli sieltä varovasti aloittaen irtoaa. Ensin ohutta puukonterää väliin eri puolilta vuoron perään ja sen jälkeen muilla aseilla varovasti eri puolilta vääntäen:) Crc tai mikä tahansa liukaste auttaa myös alussa. Kun on irti, niin lisäät sen tuohon kauppaan ja ilmoitat minulle, niin ostan laakerin tuohon esittämääsi hintaan.

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, TeroJ kirjoitti:

Kyllä se alakooli sieltä varovasti aloittaen irtoaa. Ensin ohutta puukonterää väliin eri puolilta vuoron perään ja sen jälkeen muilla aseilla varovasti eri puolilta vääntäen:) Crc tai mikä tahansa liukaste auttaa myös alussa. Kun on irti, niin lisäät sen tuohon kauppaan ja ilmoitat minulle, niin ostan laakerin tuohon esittämääsi hintaan.

Kiitän vinkistä, minäpä koitan naputella kun seuraavan kerran olen keulan lähettyvillä.

On One Lurcher, SRAM X9 1x10

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...