JohnFr Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2018 Kuvaus: Kertaalleen asennettu mutta käyttämätön ohjainlaakeri. Toisessa kupissa jälki asennuksesta, näkyy kuvassa eikä vaikuta toimintaan. EDIT: Huomaa, että setti ei sisällä alakoolia (kooli olemassa, mutta kiinni toisessa keulassa enkä osaa irrottaa ehjänä). https://www.bike-components.de/en/Ritchey/Comp-Press-Fit-ZS44-28-6-ZS44-30-Headset-p28887/ Hintapyyntö: 8 € + postit (6 € pakettina jos tarvitset alkuperäisen pakkauksen, muuten 3 € kirjeessä) Paikkakunta: Tampere 33900, satunnaisesti Seinäjoki ja lähialueet Yhteydenottotapa: YV tai jrintamaki AT vivaldi PISTE net On One Lurcher, SRAM X9 1x10
JohnFr Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2018 Ylös. On One Lurcher, SRAM X9 1x10
TeroJ Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2018 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2018 Kyllä se alakooli sieltä varovasti aloittaen irtoaa. Ensin ohutta puukonterää väliin eri puolilta vuoron perään ja sen jälkeen muilla aseilla varovasti eri puolilta vääntäen Crc tai mikä tahansa liukaste auttaa myös alussa. Kun on irti, niin lisäät sen tuohon kauppaan ja ilmoitat minulle, niin ostan laakerin tuohon esittämääsi hintaan.
JohnFr Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2018 6 tuntia sitten, TeroJ kirjoitti: Kyllä se alakooli sieltä varovasti aloittaen irtoaa. Ensin ohutta puukonterää väliin eri puolilta vuoron perään ja sen jälkeen muilla aseilla varovasti eri puolilta vääntäen Crc tai mikä tahansa liukaste auttaa myös alussa. Kun on irti, niin lisäät sen tuohon kauppaan ja ilmoitat minulle, niin ostan laakerin tuohon esittämääsi hintaan. Kiitän vinkistä, minäpä koitan naputella kun seuraavan kerran olen keulan lähettyvillä. On One Lurcher, SRAM X9 1x10
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään