TohtoriSkunkki Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Kuvaus: Nälkä kasvaa syödessä ja menin tilaamaan uuden fillarin. Siispä myydään hyvässä kunnossa oleva, erinomaisesti rullaava ja kattavasti päivitetty Whiten fatti uuteen kotiin. Tässäpä tietoa päivityksistä: - Voimansiirto ja jarrut on päivitetty kokonaan SLX:ään - Takavaihtaja on shadow+ -versio eli lukittava malli - 1 x 10 voimansiirto laajennusrattaalla (11-42) - edessä Racefacen 32 -hampainen narrow wide - syksyllä vaihdettu alkuperäisen keskiölaakerin tilalle Racefacen keskiölaakeri - 40 mm Truvativ Hussefelt -stemmi - 740/40 mm Truvativ Hussefelt -ohjaustanko - Sramin valkeat lukkotupit - Shimano Saint -polkimet - Rockshox Reverb -hissitolppa - Vee Tire Bulldozer 26x4,7” -renkaat sisurilla Itse olen 174 cm pitkä ja tällä set upilla ajoasento on melko pysty. Pyörää on päivitetty sillä ajatuksella, että kyyti on mahdollisimman mukavaa ja leppoista ja siinä olen mielestäni onnistunut. Pidemmälle kuskille on mahdollisuus samaan rahaan vaihtaa lyhyen stemmin tilalle 100 mm -Cuben stemmi ja 760 mm leveä Cuben flat bar. Pyörä sijaitsee Hyvinkäällä ja täällä on myös hyvät mahdollisuudet koeajoon. Ostokuitit on tallella ja kaksi XXL:n ilmaista huoltoa on vielä jäljellä. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M -koko Hintapyyntö: 750 € Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Hyvinkää Yhteydenottotapa: YV tai puhelimitse O4O - 6 kahdeksan 1 4O8O
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään