Tumi Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Hello Is the frame set yet free? And where it's location? Tumi
stormur Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Moi. PM sent 2U, P
kiekko67 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Helloy. Miten on mahdollista,että jo vuosia Tampereelta operoinut myyjä ei pysty avautumaan suomeksi?
pesuman Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Hei kiekko, se on kansainvälistymistä se. Eikä ole pakko ostaa, jos ei englantia osaa. Voin muiden ohella suositella Stormuria kauppiaana. Hän myy juuri sitä mitä lupaakin. Kääntämisen vaiva jää ostajalle.
ystävällinenpekka Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Olen vastannut suomeksi ja stormur englanniksi ja hienosti on kaupat aina sujuneet!
Kipinä Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Olen ostanut rungon häneltä. Kauppa käytiin englanniksi. Seppä tuntee tavaransa ja näyttää myyvän huippu tavaraa. Minä olen tyytyväinen hänen kanssaan asioimiseen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään