leikju-3 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2018 Kuvaus: Muutaman vuoden ajettu ja säännöllisesti huollettu pyörä. Kolmet renkaat (koko 26) joista yhdet nastaiset. Kokoa en muista, mutta itse olen 172 cm ja ainakin mulle on sopiva Rungon koko (lisää myös otsikkoon): Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Hintapyyntö: 280 Yhteydenottotapa:
Elias00 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 On 25.3.2018 at 19.40, leikju-3 kirjoitti: Kuvaus: Muutaman vuoden ajettu ja säännöllisesti huollettu pyörä. Kolmet renkaat (koko 26) joista yhdet nastaiset. Kokoa en muista, mutta itse olen 172 cm ja ainakin mulle on sopiva Rungon koko (lisää myös otsikkoon): Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Hintapyyntö: 300 Yhteydenottotapa: Hei kiinnostaisiko vaihtaa toiseen maasturiin?
noraellen Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2018 Moi! Olisin todella kiinnostunut pyörästä. Voitko laittaa spostia? [email protected]
Tosiostaja66 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Hei, tarjoan 200 €, kaupat mielellään vielä tänään, koska olen pääsisäisen jälkeen matkoilla. T Juha
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään