Rodmani Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2011 Tollanen helmi olisi myynnissä, koska innostuin maantiepyöräilystä. Pyörä on ostettu lokakuussa 2010 paikalliselta Specialized jälleenmyyjältä. Se mikä tästä tekee "huippu" maastopyörän on on vaihdetut voimansiirron osat jotka luettelen alla muiden osien kera. Väriltään valkoinen ja rungon koko on 21". Pyörällä ei ole ajettu kuin 150km eli on huippu kunnossa . Mukaan saa myös irrotettavat lokasuojat ja alkuperäiset renkaat jotka ovat ajamattomat. Hieno pyörä hyvillä osilla edullisesti... Vastaavan tasoisilla osilla oleva Spessu uutena n.1400€ joten tämä on jo "edullinen"...Kuitt/takuu laput tulevat luonnollisesti mukaan..Osalistaa:-Keula Rock Shox Tora Slite 80/100mm. Lukittava ja rebound/preload säädöt.-Hydrauliset levyjarrut Avid Juicy sl 3 160mm-Etuvaihtaja Sram X7(vaihdettu)-Takavaihtaja Sram X0 hiilikuitu(vaihdettu)-Vaihteenvaihtajat Sram X7 triggerit(vaihdettu)-Takapakka Sram pg950(vaihdettu)-Renkaat Schwalbe Racing Ralph Evo valkoisilla reunoilla(vaihdettu)HP:950€/ Tarjotakkin saa....Pyörä majailee KotkassaTiedustelut:[email protected] tai yv.
hakupyörä Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Minkä kokoisille pyörä on sopiva. Oon kotkasta eli oon kiinnostunut pyörästä.
Rodmani Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Minkä kokoisille pyörä on sopiva. Oon kotkasta eli oon kiinnostunut pyörästä.Koko taulukon mukaan sopivuus on: n.185cm-193cm.. Mutta mieltymyksen mukaan voi sopia suuremmalle tai pienemmällekkin kuskille..
hakupyörä Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Elikkä aika iso mulle oon nuori ja pituus 160 vähä päälle.
Rodmani Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Elikkä aika iso mulle oon nuori ja pituus 160 vähä päälle.Juu kyllä se sinulle on liian suuri...
Recommended Posts