Veli-Pekka Mäntyharju Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2018 Kuvaus: Myyn oheisen kampisarjan. 170mm, Shimano yhteensopiva (10x1, 10x2) 104 BCD. Mukana Hollowtech keskiölaakeri, sekä Narrow-Wide hammaspyörät 42T ja 36T. Lisäksi ruuvisarja,ja kampityökalu. Käyttämätön, siis kunto erinomainen. Hintapyyntö: 60 EUR Paikkakunta: Turku Yhteydenottotapa: yv, 0 4 5- 1677504
Veli-Pekka Mäntyharju Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Oheinen kampisarja edelleen myynnissä. Kuuntelen myös tarjouksia.
japu78 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Minkä levyinen keskiö pitää olla?
mountain4all Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Hei, Eli mielestänne tarjoamani 24€ kammista + laakeroinnista, on jotenkin "alakanttiin" jos oikein ymmärsin. Voisitteko perustella jotenkin järkevällä tavalla, kuinka ottaisitte ns.takkiin ? Ainakin tämän linkin mukaan kammet+laakeri näyttäisivät maksavan alle 12€ kuluineen, jos tilaisi uutena. Eli 24€ olisi tuplahinta kuluineen, mitä olet itse niistä maksaneet.. Mutta jos ette saa myydyksi, niin olisin edelleen valmis maksamaan sen 24€ kammet+laakeroinnista lähetyksineen .
Veli-Pekka Mäntyharju Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 On 4/10/2018 at 15.02, japu78 kirjoitti: Minkä levyinen keskiö pitää olla? Tarkoittanet keskiöputken leveyttä? Standardi 73 mm ja muoviset prikathan seuraa mukana että on vähän pelivaraa. Eli BSA -kierteet, 73 mm keskiöputki.
JohnFr Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 3 tuntia sitten, mountain4all kirjoitti: Hei, Eli mielestänne tarjoamani 24€ kammista + laakeroinnista, on jotenkin "alakanttiin" jos oikein ymmärsin. Voisitteko perustella jotenkin järkevällä tavalla, kuinka ottaisitte ns.takkiin ? Ainakin tämän linkin mukaan kammet+laakeri näyttäisivät maksavan alle 12€ kuluineen, jos tilaisi uutena. Eli 24€ olisi tuplahinta kuluineen, mitä olet itse niistä maksaneet.. Mutta jos ette saa myydyksi, niin olisin edelleen valmis maksamaan sen 24€ kammet+laakeroinnista lähetyksineen . Asiahan ei minulle kuulu, mutta linkki 12 € kampisatsiin ei näjy. Jos kyse kuitenkin on eBayn kampiseteistä, niin kammet itsessään näyttää maksavan ~28 €, laakeri noin 12 € ja ratas noin 11 €. Kokonaisuus halvimmillaan 53 € toimitettuna. Saa korjata, jos olen väärässä, otan ilomielin vastaan tietoa ilmaisista kammista. On One Lurcher, SRAM X9 1x10
mountain4all Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Ihminen on erehtyväinen ja ehdinkin asian jo myöntää. Sait JohnFr ilmeisesti jonkunlaisen ns. sulan hattuusi, päästessäsi kirjoittamaan em. kommentin. Hienoa ja taputapu " Jaakko " sinnepäin .
JohnFr Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 46 minuuttia sitten, mountain4all kirjoitti: Ihminen on erehtyväinen ja ehdinkin asian jo myöntää. Sait JohnFr ilmeisesti jonkunlaisen ns. sulan hattuusi, päästessäsi kirjoittamaan em. kommentin. Hienoa ja taputapu " Jaakko " sinnepäin . En saanut sulkaa, mutta on aina hienoa päästä ihon alle internetissä. Jos julkista kritiikkiä pelkää niin kannattaa varmaan pitää tarjouskilpa tykkänään yksityisviesteissä. On One Lurcher, SRAM X9 1x10
Veli-Pekka Mäntyharju Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 8 tuntia sitten, mountain4all kirjoitti: Hei, Eli mielestänne tarjoamani 24€ kammista + laakeroinnista, on jotenkin "alakanttiin" jos oikein ymmärsin. Voisitteko perustella jotenkin järkevällä tavalla, kuinka ottaisitte ns.takkiin ? Ainakin tämän linkin mukaan kammet+laakeri näyttäisivät maksavan alle 12€ kuluineen, jos tilaisi uutena. Eli 24€ olisi tuplahinta kuluineen, mitä olet itse niistä maksaneet.. Mutta jos ette saa myydyksi, niin olisin edelleen valmis maksamaan sen 24€ kammet+laakeroinnista lähetyksineen .
mountain4all Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 20 tuntia sitten, JohnFr kirjoitti: Asiahan ei minulle kuulu, mutta linkki 12 € kampisatsiin ei näjy. Jos kyse kuitenkin on eBayn kampiseteistä, niin kammet itsessään näyttää maksavan ~28 €, laakeri noin 12 € ja ratas noin 11 €. Kokonaisuus halvimmillaan 53 € toimitettuna. Saa korjata, jos olen väärässä, otan ilomielin vastaan tietoa ilmaisista kammista. Vaikea sanoa mistä olette em. hinnat katsoneen ? Vastasin yksärillä katsoneeni huolimattomasti ensin, olin myös kiinnostunut vain kammista + laakerista, mihin aiemmin viittasin >" En näköjään huomannut, kiitos korjauksesta. Eli hinnaksi tulis uudet tilattuna vähän yli 30€ / voi saada halvemmallakin, mutta en jaksanut selata EBAYstä kaikkia ko. kampia läpi ". Harmainta aavistustakaan, mistä syystä luulit päässeesi ns. ihon alle, jos se kuitenkin jollain tavalla miellyttää, sehän on hyvä asia kannaltasi . Ps. Oikein rattoista ja mukavaa kevättä myös sinne.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään