SuperMehu Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2018 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2018 Kuvaus: Myydään laadukas ja suht vähän ajettu maantiepyörä hyvillä osilla edullisesti uuden alta! Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 58cm Hintapyyntö: 600€ sigma rox 10.0gps mittaristolla ( ovh 300€ ) jossa kandenssi ja nopeusanturi sekä sykkeenmittaus, ilman sigmaa 500€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Turku Yhteydenottotapa: yv tai soitto 045 yks nolla kaks kaks 502 Pyörässä on erittäin hyvä rullavuus, pyöränlaakerit kunnossa, kevyt mavicin aksium racet aeropinnoilla, uudehkot mavicin aksion renkaat, keskiölaakeri vaihdettu uuteen 2017 kesällä jonka jälkeen ajettu noin 500km. Polkimet joko spd tai look, saa valita. ( kuvassa pyörä on ilman sigmaa ja tankoteippejä, ne asennettu kuvan jälkeen ) Turussa lämpimässä tallissa, koeajo onnistuu jos kelit on kohdillaan ( saatan mennä myös kuntoputkeen ajelemaan niin miksei sielläkin ) Tästä edullisesti hyvä pyörä! Janne
fjond Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2018 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2018 Onko täyttä speksilistaa? Kiinnostusta löytyy jos vaan koko natsaa.
SuperMehu Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2018 4 tuntia sitten, fjond kirjoitti: Onko täyttä speksilistaa? Kiinnostusta löytyy jos vaan koko natsaa. Itse olen 190cm.. tämä mene varmaan 180-190cm väliin aika hyvin säätöjen puitteissa. Mitä speksejä kaipaat ? Äkkiä mitä tulee mieleen : runko alumiini, haarukka carbon , ohjaustanko alumiini litteä "aeromalli" , kahvasarja shimano 105, etuvaihtaja shimano 105, takavaihtaja shimano ultegra, kammet fsa gossamer, kiekot mavic aksium race, jarrut tektro r-720, mittaristo shimano rox 10.0 gps. Polkimet jotka saa valita: shimano pd520 , wellgo yhdistelmä , look keo blade .. ( klossit eivät sisälly ) Soittele jos haluat kysyä lisää tai toki viestiäkin saa laittaa! Olen perjantaina pk-seudulla...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään