savierk Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2018 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2018 Kesän 2017 ajettu Trekin huippu XC-tykki myynnissä. Pyörä on ostettu 2017 keväällä Oulun Pyörä-Suvalasta. Ostokuitti löytyy. Runko on Trek Top Fuel 9.8SL johon on uutena laitettu hiilikuituinen chainstay. Näin ollen vastaa Top Fuel 9.9RSL runkoa ilman RSL -tekstiä. Pyörästä löytyy tietoa täältä: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/polkupyörät/maastopyörät/maastopyörät-cross-country/top-fuel/top-fuel-9-9-race-shop-limited/p/2139600-2018/?colorCode=black_red Rungon koko 18,5" ja Trek suosittelee kokoa 170-178cm pitkälle. Itse olen 180cm ja on minulle hyvän kokoinen 100mm pitkällä stemmillä. Settiin kuuluu: - Trek Top Fuel 9.8SL OCLV hiilikuiturunko - Fox Factory Kashima takaiskari etäohjauksella, 100mm joustoa - Fox Factory Kashima stepcast keula etäohjauksella, 100mm joustoa, keulan paino ~1400g - Fox 2018 mallin etäohjain iskareille - Bontrager Montrose Pro hiilikuitukiskoinen satula - Bontrager XXX hiilikuituinen satulatolppa - Bontrager RXL hiilikuituinen stonga - Bontrager Pro 90mm pitkä stemmi - Sram XX1 voimansiirto - Race Face Next SL G3 kammet - Formula R1 Racing jarrut - DT Swiss XMC1200 29" hiilikuitukiekot, boost, mustilla teksteillä - Vittoria Mescal renkaat Hp. 5049€ Voin myydä myös pelkän runkosetin ja keulan Hp.2999€, Ovh. ~4900€ Kiekot mukaan +1050€. ovh.1700€ Hiilikuituosia myös mahdollista ostaa tarpeen mukaan. Voin lähettää tarvittaessa Keminmaa Yv. tai nolla4nolla-3nolla15114 Pyörän paino kuvan kokoonpanolla oli 9,9kg. Huom! Kuvissa Shimano XTR voimansiirto ja jarrut sekä Bontrager XXX hiilikuitustemmi. XX1 voimansiirrolla ja RF Next kammilla paino menee tuon alle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään