JussiVee Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2017 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2017 Myydään hyvässä kunnossa oleva jäykkäperä Specialized Crave 2015 29" kokoa L (19"). Kokosuositus taitaa olla 175-185cm ko. pyörälle - itse olen 187cm (sisäjalka 91cm) ja olen kokenut, että vähän liian pieni. Myydään sen takia kun vaihdan täysjoustoon ja samalla XL kokoon. Pyörä huollettu marraskuussa Lauttasaaren iBikessä eikä sen jälkeen ole ajettu. Täyshuollossa kaikki käyty läpi ja kiekot rihdattu sekä ketju, keskiö ja etujuoston lukkokaapeli uusittu. Lisäksi huollettiin etujousto erillistyönä. Huoltokirja mukaan. Pyörällä ajettu metsässä sekä työmatkaa talvella, aina säilytetty lämpimässä sekä kotona että työpaikalla. Osat: Tektro Gemini SL jarrut, Shimano Deore vaihdevivut, SRAM X5 etuvaihtaja, Shimano Deore takavaihtaja, Trutativ 2x10 kammet, Rockshox XC30 Solo Air 100mm travel keula. Hintapyyntö 800€. Mukaan kuvan polkimet. Pyörä Helsingin Lauttasaaressa metroaseman lähellä. Yhteydenottotapa: priva tai o5o3115141
JussiVee Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2018 Lisätty yhteystiedot
JussiVee Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2018 up, kevät ja kunnon ajokelit lähenee!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään