Portti Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2017 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2017 Myytävänä hieno ja harvinainen DW-link -jousituksella varustettu Ibis Ripley 29 -runkosetti. Runko otettu käyttöön 08/2013. Runkosetin hintaan sisältyy Cane Creek DB Inline vm 2015 -takaiskari ja kaupan päälle myös pyörässä kiinni oleva Rock Shox Reverb -hissitolppa. Rungossa joustomatkaa takana 120 mm. Runko ollut uudesta saakka minun omistuksessani ja siihen laitettu uutena mallikohtaiset Frameskin -suojateippaukset. Rungossa on käytön jälkiä siellä täällä, mutta runko on täysin toimiva. Cane Creek -iskari huollettu viimeksi 04/2017 Fillarihuolto.fi:ssä. Vaihtoehtoisena iskarina tarjolla sopimuksen mukaan rungon mukana tullut alkuperäinen Fox Float CTD Boost Valve with Trail Adjust 184*44, tämä iskari huollettu viimeksi 04/2016 Fillariosa.fi:ssä, jonka jälkeen sillä ei ole ajettu vaan toiminut varaiskarina. Voin myös lisähintaan myydä pyörässä kiinni olevia muita osia. Pyörässä on mm. SRAM XX1 1*11 -voimansiirto, Maguran MT8 -jarrut ja Rock Shox Pike RCT3 -keula. Koko pyörän osaluettelo löytyy täältä. Rungon koko: XL (Ibiksen rungot lyhyehköjä, joten sopinee n. 180 cm pituisista kuskeista alkaen, itse olen 191 cm.) Hintapyyntö: 1.300 eur (uuden Ripley-runkosetin ovh Saksassa 3.398 eur) Paikkakunta: Hollola/Lahti Yhteydenottotapa: p. 040-709 2900 (Pertti) tai yv.
Portti Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Tämä ibis Ripley poistettu toistaiseksi myynnistä. Palaa myyntiin kunhan saan ensin uuden, tilauksessa olevan pyörän tilalle. Tämän hetken tiedon mukaan tämä olisi joskus kesäkuussa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään