alteregoni Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2012 Myynnissä on vuoden 2010 Cube XMS. Tosin pyörä on ostettu uutena liikkeestä kesäkuussa 2011. Joten kaksi kesää rullailtu noin 1200 km. Pyörää on huollettu omasta toimesta. Fillari on hyvässä kunnossa, mitä nyt normaalia maasto käytön jälkiä, kampien päissä, ja chainstayssä on kuvien osoittama raapale. Koko tosiaan tuo 16", joten pienelle kuskille sopiva. Itse olen 168cm, enkä kovinkaan paljon pidemmälle suosittele. Vois veikata että 170cm on ehdoton maksimi pituus.Joustoja löytyy 100mm per pää.Osalistaa:Keula: Manitou Minute LTDIskari: SR Suntour Epicon LODTakavaihtaja : Shimano Deore XT RD-M772 Shadow Kammet: Shimano Deore FC-M532Etuvaihtaja: Shimano Deore FD-M591Kehät ja navat : RFR ZX24 Shimano Disc HB-M525 Shimano Disc FH-M525Jarrut: Hayes Stroker Ryde 180 ja 160 mm levytPoilkimet: NS Bikes AerialGripit: Specilized Body GeometryRenkaat: edessä Schwalbe Nobby Nic takana Racing RalphMukaan vielä Sigman mittari ja satulalaukku sekä pullotelineKaikki kuitit ja ohjekirjat löytyy. Myyn toisen fillarin tieltä pois. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen pyörään. Ajelut on vaan muuttunut niin, että tarvitsen hieman "jykevämpää" laitetta.Pyörä majailee NokiallaKuvia :
Recommended Posts