B1_B1 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2017 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2017 Kuvaus: Myydään hyvin huolettu vain kesällä ajettu Giant Anthem X3 26” täysjoustomaasturi. Koko L (itse olen 183cm). Pyörä sopii hyvin niille, jotka haluavat nauttia maastopyöräilystä pienellä budjetilla. Ketju (XT), pakka (XT 11-32), takajarrupalat ja renkaat (Rocket Ron 2.25” ja edessä 2.4”) ovat vaihdettu juuri ennen Tahkoa (06/17). Vaijerit (Gore ride-on) ovat vaihdettu Tahkon jälkeen. Etuhammasrattaat ja osa takahaarukkalaakereista on vaihdettu talvella '16. Alkuperäiset kiekot ovat vaihdettu keveämmiksi malleiksi keväällä '15 (Roval 160/160). Etuhaarukka ja iskari on huolettu 2015. Pyörän mukana tulee: jarrupalat, ylimääräinen jarrulevu 160 ja takahaarukan laakerit. Pintanaarmuja toki löytyy koska pyörällä on ajettu, mutta muuten oikein hyvässä kunnossa. Olen tykkänyt Giant Maestron takajousituksesta ja pyörän geometriasta tosi paljon. Hinta 849e Pyörä on Tampereella, mutta voin ottaa sen mukaan ensi viikon lauantaina Jyväskylään. puh. 0400104086, Gerbrand tai yv.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään