Tapio.H Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2017 Kuvaus: Cube AMS Teamline 2016 vuosimalli kokoa 21", takaiskari, Fox 32 Float FIT4 keula ja lukitusvipu jousitukselle. Mukaan myös kiekot (DT CSW MA 2.9 jarrulevyineen tubeles valmiina), kuitutanko, kuitutolppa, satula (ei kuvassa), ohjainkannatin+ohjainlaakerit, keskiölaakeri, pullotelineet ja akselit. Lisää voimansiirto ja jarrut vaikka omasta vanhasta jäykkäperästäsi, niin saat todella nopean ja kevyen hiilikuituisen täysjouston. 2016 loppusyksystä hankittu pyörä, josta poimin seuraavaan projektiin voimansiirron ja jarrut. Todella nopea pyörä, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Eteen sattui vaan vielä rehvakkaampi XC-runko, vaikka tarkoitus oli tällä ajaa pitkään. Keula ja takaiskari täysin huollettu kesällä ja tehty ahkeraan välihuoltoja. Rungossa muutama maalikolhu ja takahaarukasta kengän kantapää on raapinut maalia, ei kuitenkaan minkäänlaisia kuituvaurioita. Normaalia kulumaa, joka ei edes haittaa ulkonäköä, siisti ja kiiltää kuin... Olen itse 189 cm, mutta runko sopii pidemmälle ja lyhyemmällekkin kuskille. Kumien kanssa +80e lisää hintaa (edessä Barzo ja takana ajamaton Mezcal) Rungon koko:21" Rengaskoko:29" Paikkakunta:Tampere Hintapyyntö:1500e Yhteydenottotapa: Puhelin 0505441395 tai viesti
Tapio.H Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2017 Renkaat ei enää kaupan, mutta kiekot on tubeles valmiina. Tästä halvalla todella nopea pyörä! Voimansiirto ja jarrut puuttuu, niitä saa kaupasta, käytettynä tai vanhasta pyörästäsi. Mahdollista saada alle 2000e lähes uusi hiilikuituinen XC-pyörä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään