Tapio.H Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2017 (muokattu) Kuvaus: Cube AMS Teamline 2016 vuosimallin hiilikuiturunko kokoa 21"(sis. takaiskarin), Fox 32 Float FIT4 keula ja lukitusvipu jousitukselle. Mukaan myös kuitutanko, kuitutolppa, satula (ei kuvassa oleva), ohjainkannatin+ohjainlaakerit, keskiölaakeri, pullotelineet ja akselit. Lisää voimasiirto, jarrut ja kiekot vaikka omasta vanhasta jäykkäperästäsi, niin saat todella nopean ja kevyen hiilikuituisen täysjouston. 2016 loppusyksystä hankittu pyörä, josta poimin seuraavaan projektiin voimansiirron, jarrut ja mahdollisesti kiekot. Kiekoista voin vielä ehkä neuvotella erikseen. Todella nopea pyörä, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Eteen sattui vaan vielä rehvakkaampi XC-runko, vaikka tarkoitus oli tällä ajaa pitkään. Keula ja takaiskari täysin huollettu kesällä ja tehty ahkeraan välihuoltoja. Rungossa muutama maalikolhu ja takahaarukasta kengän kantapää on raapinut maalia, ei kuitenkaan minkäänlaisia kuituvaurioita. Normaalia kulumaa, joka ei edes haittaa ulkonäköä, siisti ja kiiltää kuin... Olen itse 189 cm, mutta runko sopii pidemmälle ja lyhyemmällekkin kuskille. Kuva kokonaisesta pyörästä ja useampi kuva myynnissä olevasta setistä. Edit: Kiekot DT CSW MA 2.9 jarrulevyineen tubeles valmiina kaupanpäällisiksi! Kumien kanssa +80e (edessä Barzo ja takana ajamaton Mezcal) Rungon koko: 21" Hintapyyntö: 1500e Paikkakunta:Tampere Yhteydenottotapa:Puhelin 0505441395 tai viesti Muokattu: 31. Elokuuta, 2017, käyttäjä: Tapio.H Lisätty kuvia ja kiekot kaupanpäälle
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään