Oikkoo Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2017 Tarpeettomana huippuosilla koottu CROC Carbon Enduro 27,5 renkailla - 16/-17 Malli. Pyörällä ei ole ajettu kahteen vuoteen ja siihenkin mennessä vajaa 500 km, joten pyörä on kuin uusi. Uutena hinta ollut yli 6000,- - Täyshiilikuiturunko 17,5" M-koko - Voimansiirto Täysi XX1 1 X 11, Gripshift-vivulla - Jarrut Sram RCS - Keula RS Pike 150 mm - Iskari RS Deluxe Plus - Kiekot Croc-hiilikuitu - Satulatolppa RS Reverb Paikkakunta: Seinäjoki Hintapyyntö: Vain 2400,- Yhteydenottotapa: 0400 860262 tai [email protected]
Oikkoo Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2017 On 22.8.2017 at 19.56, villezi kirjoitti: Onko geometriasta tietoa? Moi, itse en niin kovasti näistä tiedä, mutta Crocilla pojat kertovat mielellänsä sulle lisää, jos tarvitset tarkempia tietoja pyörästä! Annan pyörälle myös täyden takuun. Kuuntelen myös mieluusti tarjouksen pyörästä! Soittele jos haluat tietää asiasta ennemmän!
villezi Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2017 18 tuntia sitten, Oikkoo kirjoitti: Moi, itse en niin kovasti näistä tiedä, mutta Crocilla pojat kertovat mielellänsä sulle lisää, jos tarvitset tarkempia tietoja pyörästä! Annan pyörälle myös täyden takuun. Kuuntelen myös mieluusti tarjouksen pyörästä! Soittele jos haluat tietää asiasta ennemmän! Kuinka pitkä itse olet?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään