villej Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Moikka,hakusessa olisi otsikonmukainen polkupyörä. Erityisesti fitness-pyörät kiinnostavat, mutta myös hybridejä voi yrittää tarjoilla. Tulee ns. ensimmäiseksi kunnon polkupyöräksi, lähinnä koulumatka- ja kuntoilukäyttöön. Pituutta miehellä n. 180cm. Hintahaarukka 300-450e, joten myös hieman vanhemmatkin pyörät otetaan huomioon. Sijainti on Oulu, mutta Matkahuollon palvelut toki käytössä. Koeajomahdollisuuden puuttuessa kattavat kuvat plussaa.Ottakaa rohkeasti yhteyttä, ja tarjotkaa pyöräänne kaupaksi! Kaikki vähänkin kriteerit täyttävät yksilöt otetetaan huomioon.-Ville
villej Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Vielä ei ole sopivaa löytynyt, lisää tarjouksia tulemaan!
Pystäri Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2012 Hep,Mulla ois vuoden 2006 Kona Dew kaupan. itse olen 175cm pitkä joten saattaa ehkä olla pienehkö, mutta tarjoanpa silti. Sitä on käytetty muutaman kerran kesässä lenkkipyöränä mutta pääasiassa työajoon.Runko ois ihan pätevä ja osat päivittämällä tästä sais ihan passelin vermeen. Tätä en olekaan vielä yleiselle puolelle laittanut kaupan, mutta tarkoitus olisi tänään laittaa. Runkoko lienee 53 mutta se pitänee vielä tarkistaa kotoa.Niin ja se sijaitsee Oulussa.
vapari Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2012 Tere!Minulla olisi sinulle pyörä joka sopii toiveisiisi. lähetä mailiosoitteesi [email protected] niin lähetän kuvia ja tietoa Focuksesta, tietenkin jos et ole vielä löytänyt pyörää itsellesi.Ari
Recommended Posts