Fixxxer82 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Kuvaus: Myynnissä laadukas Olmo maantiepyörä tarpeettomana. Tarkka vuosimalli ei tiedossa mutta veikkaan 2000-luvun alkupuolta, ehkä 2005. Uskollisesti palvellut, hyvin pidetty ja erittäin hyvä ajaa. Soveltunee parhaiten 175cm-> pituiselle kuskille. Itse olen 172cm mutta lyhyellä stemmillä (70mm) toimii minulla erinomaisesti. Kiekkojen laakerit juuri huollettu Velosportin toimesta. Speksiä: - Campagnolo xenon mix osasarja. - Välitykset: Takana 9, edessä 2. - Voimansiirto vaihtokunnossa lähiaikoina. (otetaan huomioon hinnoittelussa) - Tällä hetkellä 70mm pitkä stemmi kiinni mutta mahdollista vaihtaa 90mm tai 110mm pitkäksi. Pienestä lisämaksusta ylimääräiset stemmit mukaan kauppaan. - Paremmat Campagnolo Khamsin -kiekot mukaan 70€ lisähinnasta. - Kuvan Race Blade lokasuojat mukaan 25€ lisähintaan. - Shimanon maantiepolkimet ja pulloteline kuuluvat kauppaan Tarjoa! Rungon koko: 54 Hintapyyntö: 330 € Paikkakunta Helsinki, Puistola Yhteydenottotapa: Nol viis nol 3325 206
mietap Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 hei, paljon olisi könttäsumma khamsinin vanteilla ja stemmeillä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään