Toniño Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 M-kokoinen Santinin valmistama ajopaita ns. "talvilaatua". Ei sovi suomalaiseen käsitykseen talvitakista. Käytetty ja pesty moneen kertaan. Ihan ok kunto. Nyt 22€ Suomeen postitettuna.
Paolo Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2012 Sopiiko minkä kokoiselle Suomi-fillaristille?
Toniño Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2012 Itse olen 175cm ja 65kg. Aikalailla oikean kokoinen meikäläiselle. Pari senttiä ja pari kiloa enemmän mahtunee vielä, sitä paljon isommille voi mennä kireänpuoleiseksi riippuen vähän siitä missä ne kilot on.
Toniño Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2012 Keli viilenee, paita halpenee.
Pystäri Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2012 Moron,- Mites vanha paita on ja onko kuluneen näköinen tai ylipäätänsä onko paljon käytetty?- Onko tässä millainen tuulisuoja, millaisilla keleillä vielä tarkenee tällä ajella?- Omat mitat on 175cm ja 69-71kg että vois veikata sen olevan sopiva?T, Mikko V
Toniño Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2012 Hatusta vetäen sanon ostaneeni 2006. Käyttökertoja hatustavedolla tulee ~40. Sen verran runsaasti omistan ajokledjuja etten osaa mitään tarkempaa sanoa.Olen käyttänyt tuota nyt neljä kertaa maastossa kun ei tuntunut myyvän. Juomareppu on nukannut hiukan hartioiden edestä ja takaa päälipintaa parista kohtaa -> hinnan pudotus. Muuten yhä hyvässä kunnossa.Kevyt vähän kulahtanut fleecepinta sisäpuolella. Ei mitään tuulisuojaa. Aika samanlaista tavaraa tämä on kuin Nalinit ja Santinit ovat tiimiprinteillä tänä päivänäkin. Olen käyttänyt näitä paitoja ohuella urheilualuspaidalla ja dh/mx-paita vielä tällaisen päällä vielä jossain +5C tuntumissa metsässä, mutta silloin ei saa juuri sataa ja liikkeellä on hyvä pysyä. Jos tuo nyt mitään kertoo. Maantieviima tulee kylmällä kelillä ihan heittämällä läpi jos ei mitään muuta suojaa käytä.Kuinka paljon tuosta painostasi on keski-/yläkropassa? Paha sanoa mitään, voi olla hartioista tai rinnan kohdalta kireäkin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään