Peccco Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Myydään juuri kunnostettu retko maantiepyörä MBK. Vuosimallia en tiedä mutta värityksestä voi päätellä jotein. Kooltaan pyörä on M, itse olen 177 pitkä ja mulle sopiva. Pyörään laitettu kesällä uudet kiekot, renkaat, jarrut (105), satula, keskiölaakeri. pyörä on sinkuloitu, mukana 17 ja 16 hampaiset BMX vapaarattaat, eturatas 39. Pyörä on kunnossa ja testattu, kunnostuksen jälkeen ajettu pari lenkkiä, toinen 90 km ja toinen 390 km.Myydään uusien projektien alta pois hintaan 290 euroa joten jos haluat jotain aitoa ja ihmeellistä niin tästä se lähtee, väritys ei jätä ketään kylmäksi!Pyörä Joensuussa, liikkuu sujuvasti Mikkelin ja Kuopion alueellekin.Laittele meiliä tai yv jos kiinnostaa.peccco (at) gmail.com
Peccco Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2012 No, eikö hieno vehjes kiinnosta, laitetaan sitten hinta kohdalleen.
Peccco Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2012 Hintaa päivitetty kun pitäs saada varastoon tilaan!
wisa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2013 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2013 Vieläkö myynnissä? Soita 0408261001/wisa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään