samppa74 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2017 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2017 Myydään vuonna 2010 ostettu Van Nicholas Euros titaanirunkoinen maantiepyörä. Rungon koko on 58 cm ja se rungon valmistajan mukaan sopii parhaiten 183-190 cm pitkille kuskeille. Itse tosin olen 180 cm pitkä (jalan sisäpituus 89 cm) ja pyörä on tuntunut sopivalta sen "liian suuresta" koosta huolimatta. Alla tarkemmat rungon mitat: Effective Frame Size: 58.0 Seat Tube Center-to-Top: 55.0 Seat Tube Center-to-Center: 51.5 Effective Top Tube Length: 56.6 Top Tube Length: 55.1 Head Tube Angle: 73° Seat Tube Angle: 73° Head Tube Length: 16.5 Wheel Base: 98.9 Front Center: 59.4 Bottom Bracket Drop: 7.0 Chain Stay Length: 40.5 Fork Rake: 4.3 Muut osat ovat seuraavat: Etuhaarukka: Columbus Minimal Kiekot: Campagnolo Scirocco Renkaat: Schwalbe Ultermo DD 25c (28c mahtuvat myös) Vaihdevivut: Campagnolo Centaur Ultra-Shift 10 speed Kammet: Campagnolo Chorus Ultra-Torque Carbon CT 175mm 48/34 Keskiölaakeri: Campagnolo Record Etuvaihtaja: Campagnolo Centaur Takavaihtaja: Campagnolo Centaur Medium Cage 10 speed Ketju: Campagnolo Veloce Takapakka: Campagnolo Veloce 11-25 10 speed Jarrut: Tektro R340 Ohjainlaakeri: FSA Orbit MX Stemmi: Thomson Elite X2 110mm 10° 31.8mm Ohjaustanko: Deda RHM01 (44cm outside-to-outside) Pullotelineet: BBB Satulaputki: FSA Gravity 27.2 350mm Satulan kiristin: Thomson Satula: San Marco Ponza Polkimet: Eivät tule mukana Paino: n. 8,2 kg Arvioisin että olen ajellut tällä pyörällä vuosien varrella vaivaiset 3000 km, joten se on hyvässä kunnossa kuten alla olevista kuvista näkee. Tarkemmat kuvat löytyvät täältä: https://www.flickr.com/gp/152609916@N08/w7eThU Pyörässä ei ole enää kiinni alkuperäisiä tarroja (pl. takahaarukan/chainstayn tarra), koska jossain vaiheessa menin ne poistamaan... Jos uudet tarrat eivät miellytä, saa alkuperäiset tarrat tilattua Van Nicholaksen webbi-sivuilta. Ja nykyiset vinyylitarrat kyllä irtoavat ilman suurempia vaikeuksia. Hintapyyntö: 800 € Paikkakunta: Espoo (Saunalahti) Yhteydenottotapa: yv tai [email protected] Mielellään nouto Espoon Saunalahdesta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään