Aro Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2017 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2017 Kuvaus: Myydään miesten monitoimishortsit jotka soveltuvat maastopyöräilyyn, vaellukselle, tai vaikka multisportiin. Liput ja laput paikallaan. Itse olen käyttänyt kokoa isompia itse maastofillaroinnissa ja hyvin ovat toimineet. Kokona L ja shortsien vyötärönympärys 98cm. Housut ovat pituudeltaan juuri polven paikkeille Myydään pois koska aavistuksen verran liian pienet minulle. Tuotetiedot Kevyet softshellshortsit ovat valmistetut hengittävästä ja joustavasta materiaalista, joka kuivuu nopeasti. Normaali istuvuus, UV-suoja 40+. Retkikäyttöön. Tuotetiedot: - Malli: Normaali - Paino: 280 g (miesten L-koossa)/210 g (naisten (M-koossa) - Materiaali: Polyamidi 96 %, elastaani 4 % - Hengittävä: Kyllä - Nopeasti kuivuva materiaali: Kyllä - Bluesign®-standardit täyttävä tuote: Kyllä Muut ominaisuudet: - Tasku(t): Etutaskut, takatasku ja reisitasku - Vyölenkit - Sisäpuolella kiristettävä vyötärökuminauha - UV-suoja 40+ Nouto Jyväskylä keskusta/postin kautta jolloin toimituskulut 5 euroa Hintapyyntö: 35 ja tarvittaessa toimituskulut 5 Paikkakunta: Jyväskylä Yhteydenottotapa: Yksityisviesti
Aro Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2018 Nosto! Ja tiputetaan hintaa 30 euroon ja tarvittaessa toimituskulut 5 euroa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään