ljakopon Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2017 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2017 Kuvaus: Edessä olevan muuton takia pyöräily tulee siirtymään enemmän poluilta parkkeihin niin tästä talvella / keväällä 2017 uusilla osilla kasailtu pyörä myyntiin. Kuten alla olevasta listauksesta huomaa niin osat ovat lähestulkoon uusia ja pyörä muutoinkin hyvässä kunnossa. 2015 vm rungossa on pieniä jälkiä joista näkee ettei ole uusi pyörä enää mutta kunto edelleen hyvä. Vaihdossa voi ehdottaa uudehkoa endurohenkistä pyörää CF-rungolla. (En etsi DH pyörää vaan vaihdokillakin tulisi pystyä polkemaan ajoittain työmatkaa. Esim. Yeti SB6, Canyon Strive jne). Radon ollut 90% työmatka-ajossa. Rungon koko: M-koko / olen itse 179cm pitkä (vaihtoa ajatellen M / L kokoiset vaihdokit merkistä riippuen) Rengaskoko: 27,5" Keula: Rock Shox Pike RCT3 Solo Air 160mm, vaihdettu talvella 2017 / ajettu n. 50kmIskari: Rock Shox Monarch Plus RC3 DebonAir 150mm, vaihdettu talvella 2017 / ajettu n. 50kmHissitolppa: Rock Shox Rewerb Stealth, vaihdettu talvella 2017 / ajettu n. 50kmTakavaihtaja: Shimano XT Shadow Plus 11sp, vaihdettu talvella 2017 / ajettu n. 50kmTakapakka: Shimano XT 11sp, vaihdettu talvella 2017 / ajettu n. 50kmKammet: Shimano XT, vaihdettu talvella 2017 / ajettu n. 50km Tanko: ENVE Carbon Fiber Mountain Riser Bar 760mm, vaihdettu keväällä 2017 / ajettu n. 10km Stemmi: Race Face Turbine 70mm Jarrut: Shimano XT Jarrulevyt: Shimano XT Keskiö: Shimano XT, vaihdettu talvella 2017 / ajettu n. 50km Eturatas: Shimano XT, vaihdettu talvella 2017 / ajettu n. 50km Satula: Fabric Scoop Shallow, vaihdettu keväällä 2017 / ajettu n. 10km Kiekot: Mavic Crossmax XL 27.5 (tubeless mallia mutta olen käyttänyt sisäkumien kanssa) Renkaat: Schwalbe Nobby Nic Evo PaceStar 2,35" Paikkakunta: Tampere Mukaan: Tubeless venttiilit vanteisiin Molempien iskareiden alkuperäispakkauksessa mukana tulleet kilkkeet ja pumppu Hintapyyntö: 2100€ Yhteydenottotapa: mieluiten s-posti gartney ät hotmail piste com tai yv
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään