Heksa Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2017 Tuoko on muuten kunnossa vaikka ikää on? Rattaisto myös? Paljon pyörä painaa? Pyörä kiinnostaa, tuon tapaista olen hakenut - mutta asun Tampereella, joten en pääse testaamaan. Lähetys tai haku pitäisi järjestää.
uma Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2017 Vähän ajettu (alle 2000km), viimeksi olen tuolla rullaillut vuonna 2011 muistaakseni. Lämpimässä ja kuivassa varastossa majaillut viime vuodet. Eli kunnossa on. Painoa en ole mitannut, mutta voin sen tänään tehdä.
Heksa Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2017 Jos viitsit, oletan että paino passaa mulle mutta vanhemmassa pyörässä voi tilanne olla vähän toinen.
Heksa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2017 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2017 Ok kiitti. Pikkuisen painavampi se on kuin toivoin, mutta ei nyt vielä suoranainen este. Sellainen on toistaiseksi etäisyys, ei ole nyt Hesassa käyntiäkään kuin vasta heinäkuun lopussa tällä tiedolla. Tekisi mieli toki kokeilla, ja joka tapauksessa kuljetus pitäisi järjestää jos ostaa meinaisi. Täytyy miettiä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään